Департамент фінансів
пл. Незалежності, 3 (2-й поверх)
тел. (0542) 62-28-27, факс (0542) 60-01-49.
Офіційний сайт: www.finansy.sm.gov.ua
E-mail:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Телефон гарячої лінії 22-04-69

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

Виробнича нарада з Департаментом освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації

18.04.2018 Департаментом фінансів Сумської обласної державної адміністрації спільно з головним розпорядником коштів обласного бюджету – Департаментом освіти і науки проведено виробничу нараду у форматі «круглого столу».
Під час наради розглянуто питання щодо стану використання коштів галузі. Крім того, обговорено механізм розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Розпочато виїзні наради

Представниками Департаменту фінансів під головуванням директора Департаменту Батраченко О.Г. 10.04.-13.04 проведені виїзні наради з представниками місцевих органів влади, фінансових органів, головних розпорядників коштів галузей освіта та охорона здоровʼя в м.Ромни, Путивльському, Роменському, Сумському районах, обʼєднаних територіальних громадах смт Миколаївка (Білопільського району), с.Бездрик, с.Нижня Сироватка, с.Нова Слобода, смт Хотінь.

         На нарадах розглянуто фінансову спроможність місцевих бюджетів для забезпечення своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери, проведення розрахунків за спожиті бюджетними установами енергоносії.

Виплата державних соціальних допомог

Станом на 13 квітня 2018 року до бюджету Сумської області надійшло 433,7 млн. гривень субвенції з місцевого бюджету на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету, з яких на допомогу у зв’язку з...

Проведено виробничу нараду у форматі «круглого столу»

5 квітня 2018 року в приміщенні Департаменту фінансів Сумської обласної державної адміністрації під головуванням заступника директора Департаменту – начальника управління зведеного та державного бюджетів Василеги О.О. проведено виробничу нараду у форматі «круглого столу» з Департаментом соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації. У ході наради обговорене питання, щодо очікуваних нарахувань у травні-грудні 2018 року за видатками, що здійснюються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя у розрізі міст та районів з метою виявлення можливої необхідності здійснення перерозподілу річних призначень субвенції між місцевими бюджетами області.

За підсумками наради вирішено здійснити перерозподіл річних призначень між містами та районами області з метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості та ефективного використання бюджетних коштів за зазначеними видатками.

Вітаємо переможців!

04 квітня 2018 року у   Департаменті  фінансів відбувся перший тур щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець». Змагання  проходили у двох номінаціях: «Кращий керівник» та «Кращий спеціаліст».
Конкурс проводився з метою зростання професіоналізму, відкритості, інституційної спроможності державної служби, підвищення її авторитету шляхом узагальнення досвіду роботи кращих державних службовців, а також виявлення та заохочення найбільш професійно підготовлених працівників, які успішно та ініціативно виконують службові обов'язки, мають організаторські здібності, що ґрунтуються на сучасних знаннях.   

Стан виконання державного бюджету за доходами за січень-березень 2018 року

За січень-березень 2018 року з області до загального фонду державного бюджету мобілізовано 2 933,4 млн. гривень.
З них 1 170,2 млн. гривень – податок на додану вартість з ввезених на територію України товарів; 895,7 млн. гривень – рентна плата за користування надрами; 321,4 млн. гривень – податок та збір на доходи фізичних осіб (у тому числі військовий збір – 66,9 млн. гривень); податок на прибуток підприємств – 191,7 млн. гривень; 186,9 млн. гривень – ввізне мито; 66,7 млн. гривень – податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) з урахуванням бюджетного відшкодування.
Загальні надходження в порівнянні з аналогічним періодом минулого року...