Департамент фінансів
пл. Незалежності, 3 (2-й поверх)
тел. (0542) 62-28-27, факс (0542) 60-01-49.
Офіційний сайт: www.finansy.sm.gov.ua
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон гарячої лінії 22-04-69

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

Оголошується конкурс серед банків щодо розміщення у 2017 році тимчасово вільних коштів обласного бюджету на вкладних (депозитних) рахунках

Департаментом фінансів Сумської обласної державної адміністрації оголошується конкурс серед банків щодо розміщення тимчасово вільних коштів обласного бюджету на вкладних (депозитних) рахунках.
Конкурс буде проводитись серед банків, які відповідають вимогам підпункту 6 пункту 3 Порядку розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів на вкладних (депозитних) рахунках у банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 p. № 6 (зі змінами).
Учасники конкурсу повинні надати пропозиції та умови розміщення коштів до 17 години 26 червня 2017 року на адресу Департаменту фінансів Сумської обласної державної адміністрації: 40000, м. Суми, майдан Незалежності,3.
Розгляд банківських пропозицій відбудеться 29 червня 2017 року о 14 годині за адресою: м. Суми, майдан Незалежності,3, у приміщенні Департаменту фінансів.

Виробнича нарада з Сумським обласним центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф

15.06.2017 Департаментом фінансів Сумської обласної державної адміністрації спільно з управлінням охорони здоров’я Сумської обласної адміністрації та Сумським обласним центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, проведено виробничу нараду у форматі «круглого столу».

На нараді обговорені проблемні питання щодо забезпеченості видатків на утримання комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф».

Підвели підсумки

14 червня 2017 року під головуванням заступника директора Департаменту фінансів Кошеленко Н.М. відбулася селекторна нарада з місцевими фінансовими органами.

В ході наради підведені підсумки проведених в обласній державній адміністрації нарад з питання затверджених на 2017 рік обсягів місцевих бюджетів, їх збалансування до кінця року для забезпечення виконання вимог пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України та інші поточні питання.

Стан наповнення доходної частини загального фонду місцевих бюджетів області за січень-травень 2017 року

За 5 місяців 2017 року до загального фонду місцевих бюджетів області (без урахування трансфертів) надійшло 1 708,8 млн. гривень, що на 436,1 млн. гривень, або на 34,3% більше ніж за січень-травень 2016 року.

Виконання затверджених місцевими радами обсягів на відповідний період складає 108,4%, понад план отримано 132,8 млн. гривень.

Проведення третього тренінгу для робочої групи із впровадження в області гендерно-орієнтованого бюджетування

   

08 та 09 червня 2017 року в рамках реалізації проекту «Гендерне бюджетування в Україні» експертом з гендерно-орієнтованого бюджетування проведено третій тренінг для робочої групи на тему: «Розробка пропозицій та рекомендацій по внесенню змін до державної статистичної, адміністративної звітності та документів, що застосовуються в бюджетному процесі для врахування гендерних аспектів у Сумській області».

У ході тренінгу обговорено та узагальнено результати проведеного гендерного аналізу відібраних програм «Запобігання та лікування серцево-судинних і судинно-мозкових захворювань у Сумській області на 2013-2017 роки» та «Програма протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2015-2018 роки».

Виплата державних соціальних допомог

Станом на 08 червня 2017 року до бюджету Сумської області надійшло 660,9 млн. гривень субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам області на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги на догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, з яких на допомогу у зв’язку з вагітністю і пологами спрямовано 3,6 млн. гривень, на допомогу до досягнення дитиною трирічного віку – 0,8 млн. гривень, допомогу при народженні дитини – 238,2 млн. гривень, допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 24,7 млн. гривень, на дітей одиноким матерям – 94,8 млн. гривень, тимчасову державну допомогу дітям – 2,9 млн. гривень, допомогу при усиновленні дитини – 0,7 млн. гривень, малозабезпеченим сім’ям – 172 млн. гривень, допомогу на догляд за інвалідами І чи ІІ групи  внаслідок психічного розладу – 23,3 млн. гривень, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 99,9 млн. гривень.