Департамент фінансів
пл. Незалежності, 3 (2-й поверх)
тел. (0542) 62-28-27, факс (0542) 60-01-49.
Офіційний сайт: www.finansy.sm.gov.ua
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон гарячої лінії 22-04-69

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

Колегія по підсумкам виконання місцевих бюджетів за 9 місяців 2013 року

25 жовтня 2013 року у приміщені Кролевецької районної державної адміністрації відбулася виїзна розширена колегія Департаменту фінансів Сумської обласної державної адміністрації за участю начальників фінансових управлінь районних державних адміністрацій та міських рад. На колегії були присутні голови Кролевецької районної державної адміністрації та районної ради.

Виробнича нарада з управлінням освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації

1 листопада поточного року проведена виробнича нарада у форматі «круглого столу» з головним розпорядником коштів обласного бюджету - управлінням освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.

В ході наради обговорені питання складання проекту бюджету на 2014 рік, стану фінансування підвідомчих закладів управління освіти і науки та причини виникнення кредиторської заборгованості, що утворилась станом на 01.11.2013 року, інші нагальні питання.

Обговорені проблемні питання в частині утримання Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації

 

31 жовтня поточного року в приміщенні Департаменту фінансів відділом фінансів місцевих органів влади та інвестиційного розвитку проведена нарада у форматі «круглого столу» з Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю з питань стану фінансування установи в частині утримання.

Нарада у форматі "круглого столу"

29 жовтня поточного року проведена нарада у форматі "круглого столу" з представником Головного управління Міндоходів у Сумській області.

В ході наради обговорені питання:

  1. Надходження власних і закріплених доходів до місцевих бюджетів Сумської області у 2013 році.
  2. Надходження доходів до державного бюджету та дотації вирівнювання з державного бюджету місцевим бюджетам.
  3. Надходження до державного бюджету податку на прибуток та акцизного податку.

Перевірка використання коштів державного бюджету в частині видатків на утримання Департаменту агропромислового розвитку Сумської ОДА

З 22 по 23 жовтня 2013 року відділом фінансів місцевих органів влади та інвестиційного розвитку проведена перевірка цільового використання бюджетних коштів, передбачених на утримання Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації за період з 1 січня 2013 року по 30 вересня 2013 року.

Обласну державну адміністрацію чекає упорядкування штатної чисельності працівників

Починаючи з 1 січня 2014 року запроваджується Методика визначення граничної чисельності працівників місцевої державної адміністрації, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 р. № 361.